真快__事情已經過了快要一年了__
約莫去年的這個時間__我自己隱約的猜測著自己的猜測__
沒多久__我安排著自己的安排__

決心將自己__從你說的曖昧的空間與時間裡__
將人生中的某一部份__人、事、物,硬生生的扯開__
儘管__連我自己也不太明白__這樣堅持的原因與目的__
但我還是這麼做__好像也不用怎麼解釋__

這兩天停掉了電話__也真的完全切斷了一段過去__無論朋友__或校園回憶__
雖然那段讀書的日子__帶給我無限的歡愉__儘管有點可惜__但我並不後悔__
下定決心我就沒有遲疑__你說這叫無聊__我也認為是的__但還是想這麼做__

在往後的日子裡__不會有人知道那個外號__不會有人知道那個誰__
也不會有人知道那些事情__會隨著時間__靜靜的躺在願意記的的人的心裡__

這個叫什麼__聽說是為了別人好__
但是這跟我的想法是有距離的__愛情是兩個人的事情__
並非一個人可以決定__重點在不是跟"你以外的任何一個人"__
這才是__兩個人在一起的優先考量__是嗎__這是我學到的經驗__


What have I got to do to make you love me
What have I got to do to make you care
What do I do when lightning strikes me
And I wake to find that you're not there

What do I do to make you want me
What have I got to do to be heard
What do I say when it's all over
And sorry seems to be the hardest word


It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over
Oh it seems to me
That sorry seems to be the hardest word


What do I do to make you love me
What have I got to do to be heard
What do I do when lightning strikes me
What have I got to do
What have I got to do
When sorry seems to be the hardest word





Is that work ? And is that what you want ?



無論如何__謝謝所有在我刻意不知情底下__
還曾經記的關心我__提起我的人__
對不起__我濫用了你們的關心__
僅以最深刻的祝福__祝福你們一切順利__幸福愉快__
無論你們在哪__也無論我在哪__









arrow
arrow
    全站熱搜

    billtang0311 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()