不知道這樣翻可不可以 ?

--------------------僅獻給我的你

Because Of You
Music:Ben Moody/David Hodges/Kelly Clarkson

I will not make
The same mistakes that you did
我不會犯你犯過的錯,

I will not let myself
Cause my heart so much misery
我不會讓我自己這樣, 因為我的心是多麼痛苦

I will not break
The way you did, you fell so hard
我不會打破, 你做的這樣, 你跌的這麼重

I’ve learned the hard way
To never let it get that far
我已很努力的學習不要讓他這麼遙遠

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
因為你, 我從不曾迷失在街道上

Because of you
I learned to play on the safe side so I don’t get hurt
因為你, 我學會呆在安全的這邊玩, 才不會受傷

Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
因為你,我發現很難相信在我身邊除了我自己以外的人

Because of you I am afraid
I lose my way
And it’s not too long before you point it out
因為你, 我害怕,我迷失,而在你指引前,時間不顯漫長

I cannot cry
Because I know that’s weakness in your eyes
我不能哭, 因為我知道那在你眼中是懦弱的

I’m forced to fake
A smile, a laugh, every day of my life
在我生活的每一天,我強迫自己面對, 一個微笑,一個嘲笑

My heart can’t possibly break
When it wasn’t even whole to start with
我的心 , 不可能再受傷 , 當他一開始就不完整...

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
每晚我看著你死去,聽見你在睡夢中哭泣

I was so young
You should have known better than to lean on me
我是如此年輕,你早應該知道最好別依賴我

You never thought of anyone else
You just saw your pain
你只是看見自己的痛卻從來不替別人想

And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing
而現在, 我為了那些一樣可惡的事情在半夜哭泣


Because of you I never stray too far from the sidewalk
Because of you I learned to play on the safe side so I don’t get hurt
因為你, 我從不曾迷失在街道上,因為你, 我學會呆在安全的這邊玩, 才不會受傷


Because of you I try my hardest just to forget everything
因為你,我盡最大的努力只為了忘記所有

Because of you
I don’t know how to let anyone else in
因為你,我不知道怎麼讓其他人進來我的世界

Because of you
I’m ashamed of my life because it’s empty
因為你,我很慚愧我的人生是如此空洞

Because of you I am afraid
Because of you
因為你,我害怕, 因為你...




arrow
arrow
    全站熱搜

    billtang0311 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()